Seminar Oradea - Articole
Home / Articole

Articole

„Incestul și necrofilia trebuie legalizate…”

Aceasta susțin tinerii din Partidul Liberal din Suedia care spun că «astfel de legi (care interzic incestul și necrofilia) sunt inutile şi că doar faptul că aceste practici sexuale sunt privite cu dezgust nu înseamnă că ele ar trebui să fie şi ilegale». Citind articolele apărute în presa românească referitoare la acest subiect, am rămas stupefiat de dezinvoltura și normalitatea argumentării lor, care lasă să se înțeleagă că, în scurt timp, aceste practici vor deveni firești și frecvente. După cum spun ei, este „un pas înainte în politică” și mărturisesc sincer că „Nu suntem fani ai legilor bazate pe moralitate, iar aceste legi nu protejează pe nimeni. 

Suntem aripa de tineret şi rolul nostru este să gândim cu un pas înainte. Înţeleg că aceste acte sexuale pot fi catalogate drept neobişnuite şi dezgustătoare, dar o lege nu se poate baza pe acest lucru”, după cum putem citi în ediția online a ziarului Adevărul din data de 26 februarie 2016. Mă întreb: se poate ajunge mai jos în degradarea gândirii și mentalității umane actuale sau am ajuns la extrema inferioară a felului în care o parte a societății de azi înțelege sexualitatea și manifestările ei? Oare în viitor vor mai exista anumite limite în ceea ce privește practicile legate de sexualitatea umană sau vom trăi acele vremuri în care orice deviație, orice boală și orice convingere sexuală extravagantă va fi considerată ceva normal și, de ce nu, pusă în practică?

Chestiunile legate de homosexualitate, transsexualitate, pedofilie etc. au existat dintotdeauna pe fața pământului; problema societății noastre „moderniste” constă în faptul că omul actual, eliberat de toate inhibițiile și limitele vremurilor trecute, încearcă să aducă la rang de lege toate aceste deviații patologice, tulburări de comportament sau acte dezordonate, încercând să introducă în mentalitatea colectivă faptul că toate acestea sunt lucruri normale și nu se opun nici unui tip de legi sau norme umane, societatea antică și închisă în niște tradiții inexplicabile logic fiind cea care le-a transformat în tabú-uri sau în acțiuni ilicite și interzise. Iată câteva dintre explicațiile tinerilor promotori ai acestor aberații, conform aceluiași articol apărut în ziarul Adevărul:

Eu înțeleg că (incestul – n.r.) poate fi considerat neobișnuit și dezgustător, însă legea nu poate să te împiedice să fii dezgustător.” - Cecilia Johnsson, președinta organizației liberale de tineret din Stockholm.

„Fiecare ar trebui să poată decide ce se întâmplă cu propriul trup după moarte, fie că se întâmplă să îşi dorească să îşi doneze rămăşiţele unui muzeu sau pentru a fi folosite în domeniul ştiinţei, fie că îşi doreşte ca acestea să fie folosite de o altă persoană în scopuri sexuale. Acest lucru nu ar trebui să fie interzis”, a adăugat Johnsson.

Această inițiativă a tinerilor suedezi a fost aspru criticată de membrii partidului-mamă, unul dintre ei fiind foarte vehement în contracararea acestor proiecte absurde: „Tineretul Liberal al Suediei se concentrează pe obţinerea publicităţii, nu pe problemele care ne-ar putea influenţa viitorul nouă şi ţării noastre. Puteţi observa că oamenii râd de ideea voastră de liberalism, tâmpiţilor? Cu ce alte probleme se mai confruntă societatea, în opinia voastră? Ce urmează, legalizarea sexului cu hipopotami?”, a scris Carl B. Hamilton pe pagina personală de Facebook.

Hilară la prima vedere, această observație conține o serie de întrebări legitime și pe care ar trebuie să și le pună fiecare dintre noi: care va fi următorul pas? Ce va însemna în viitor sexualitatea? Dacă fiecare are dreptul să își manifeste legal toate înclinațiile sexuale, de ce să nu fie normal ca, în viitor, să facem sex cu animalele, cu pământul sau să devenim asexuați dacă nu ne încadrăm în nici una dintre opțiunile oferite de societate? Sigur că, momentan, ni se par niște absurdități irealizabile în viitorul apropiat dar gândiți-vă că, în urmă cu mai puțin de un deceniu, ne aflam cam în aceeași situație în ceea ce privește ideea căsătoriilor homosexuale (apărută tot în Scandinavia) și a fost respinsă la început cu vehemență, pentru ca astăzi să devină o normă a drepturilor omului pe care organismele internaționale încearcă să ne-o impună și să ne convingă că este ceva perfect normal.

Sexualitatea eliberată de toate normele și legile de orice fel de natură creează indivizi slabi, ușor manipulabili și supuși total celor care promovează astfel de teorii. Omul redus la instinctele sale primare este cel mai ușor de condus. Dar ne întrebăm cui folosesc aceste noi tendințe de sexualizare totală a individului și reducerea lui la o stare instinctuală primară? În cartea sa Revoluția sexuală globală, apărută la Editura Sapientia, în anul 2014, Gabriele Kuby ne dă răspunsul:

- celor care au interes ca oamenii să fie dezrădăcinați prin distrugerea familiei, devenind astfel manipulabili pentru scopuri strategice globale;

- celor care au interes de a reduce creșterea demografică, fără a modifica ceva în privința distribuirii globale a bogăției;

- celor care au interes ca Europa să ajungă într-o „iarnă demografică”;

- celor care au un interes de a elimina religia, îndeosebi pe cea creștină;

- celor care suferă de „normativitatea heterosexualității” și care vor să-și procure recunoașterea socială prin dizolvarea acesteia.

Trebuie să fim conștienți că asistăm la un război total împotriva familiei și a valorilor adevărate ale persoanei. În aceeași carte, Gabriele Kuby explică: „Ne aflăm într-un proces uimitor: norme fundamentale ale comportamentului uman, care cu puține decenii în urmă aveau valabilitate generală, au fost abrogate. Ceea ce atunci conta ca bun contează azi ca rău. (...) Aceste reprezentări de valori, cutume și legi au fost demontate în ultimii patruzeci de ani. În culturile de prosperitate occidentale aceasta a avut loc mai întâi datorită studenților rebeli. Astăzi este agenda revoluționar-culturală a elitelor puterii acestui Pământ. Un lobby puternic luptă cu ajutorul Națiunilor Unite (ONU), al Uniunii Europene (UE) și al mass-media de la începutul anilor șaptezeci pentru schimbarea ordinii mondiale. Scopul este libertatea absolută, detașată de orice frontieră naturală și morală, care înțelege omul doar ca individ «nud». Pentru o atare libertate absolută care vrea să se elibereze și de «dictatura naturii», orice handicap natural este un obstacol. Prin urmare, pentru o libertate înțeleasă astfel nu există nici un «bun» și nici un «rău», nici o normativitate. (...) Ipoteza de bază de la care pornește această carte este că darul minunat al sexualității necesită cultivare, pentru a-i permite omului relații reușite și o viață reușită. Contrariul, trăirea tuturor poftelor, distruge persoana și cultura. Un om sexualizat din copilărie învață: «Este bine dacă îți trăiești toate instinctele nechibzuit. Este rău dacă le impui limite.» El utilizează corpul propriu și corpul altor oameni pentru satisfacerea instinctului sexual, în locul expresiei dragostei personale. Acest instinct este puternic, pentru că el are menirea de a asigura supraviețuirea omenirii. Cine nu învață să-l cultive, pentru a deveni expresia dragostei, deschis unei vieți noi, va fi dominat de el. Un astfel de dominat își pierde libertatea. El nu mai aude vocea conștiinței. El pierde capacitatea de a iubi, el pierde capacitatea de atașament afectiv. El pierde dorința de a da viață copiilor. Devine incapabil de realizări culturale. El se îmbolnăvește fizic și psihic. El pierde dorința și capacitatea de a păstra cultura proprie și creează astfel premisele de a fi preluată de către o cultură mai vitală.”

Trăirea exclusivă a sexualității ca instinct produce indivizi care, în cel mai scurt timp, vor deveni sclavi. Este suficient ca marile organizații mondiale, care înțeleg aceasta, să ne asigure mediul propice pentru a ne pune în practică acest instinct necontrolat și ne va fi îndeajuns pentru a ne da iluzia de fericire și să nu mai fim interesați de politica lor distructivă sau de problemele grave mondiale care încep să afecteze întreaga umanitate. În câteva cuvinte, un troc distructiv: noi vă dăm libertatea de a utiliza cum vreți această „jucărie a sexului” iar pe voi nu vă mai interesează ce facem noi. La fel cum azi observăm că multe relații dintre oameni se nasc și se desfășoară virtual făcând din ce în ce mai dificile relațiile interpersonale adevărate, în viitor vom asista la transformarea persoanelor umane în indivizi care trăiesc într-o societate materialist-utopică unde, având „frigiderul” plin de mâncare, tehnologie și sex, nu-i vor mai interesa adevărata realizare personal-culturală a omului. Dar oricât ne-am strădui să satisfacem setea de fericire a omului prin plăceri de proastă calitate, simpliste și vulgare, nu vom reuși să descoperim „omul fericit” dacă nu ne vom trezi și vom realiza că, în esența sa, el are nevoie de mult mai mult... are nevoie de cultură, „alimente supranaturale”, are nevoie de Dumnezeu!

Fr. Florin BODE

Vicerector

2018-05-06